9/16/2013

lack of time

Witajcie kochani! Bardzo Was przepraszam za tak dużą przerwę w blogowaniu, jednak jest ona spowodowana czynnikami niezależnymi ode mnie.. + problemami natury osobistej. Ne porzuciłam bloga, powoli wszystko wraca do normy, czasu trochę mniej, ale możecie się spodziewać nowego posta w przeciągu kilku dni ;-) 

Przez ten czas kiedy nie pisałam, bardzo dużo się działo, także postaram się nadrobić te wszystkie braki mam nadzieję fajnymi i ciekawymi postami, a także stylizacjami ;-) 

Również bardzo chciałabym Wam wszystkim podziękować za mile słowa - ma to bardzo duże znaczenie dla mnie! Dodaje siły do działania i utwierdza w przekonaniu,że to co robię - bardzo lubię i sprawia mi to wielką satysfakcje!

Pojawiło się też u mnie dużo nowości - wszystkię pokażę na blogu niebawem!

A więc..proszę jeszcze o kilka dni cierpliwości! 
Pozdrawiam, trzymajcie się cieplo, 
blacky.
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz