8/22/2013

black jaket & maxi skirt


Hej! Przychodzę do Was z nowym zestawem! Dziś bardziej kobieco, bo jest spódnica maxi! Jednak w szpilkach póki co mnie raczej nie zobaczycie, bo za nimi nie przepadam. Może dlatego, że jestem wysoka i nie chciałabym wyglądać jak żyrafa? (175cm) Chociaż szczerze przyznam, że u innych bardzo mi się podobają! Jako, że pogoda ostatnio nie dopisuje..bo albo pada deszcz, albo jest po prostu chłodno postanowiłam już ubrać moją skórzaną ramoneskę ;-)
Zestawiłam ją z czarny topem, który ma na przodzie małe złote ćwieki. A do tego wszystkiego zwiewna,  szyfonowa maxi, która jest według mnie świetna zarówno na ciepłe jak i te nieco chłodniejsze dni ;-)








            jacket - reserved / top - reserved / maxi skirt - pull&bear / bag - stradivarius / shoes - heavy duty

Wraz z przychodzącymi deszczami zastanawiam się już nad kupnem kaloszy, które świetnie spiszą się na mokre dni, ale muszę dopiero zrobić przegląd sklepów internetowych jak i stacjonarnych. A wy jakie macie zdanie na temat kaloszy? Nosicie? blacky

4 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo, ja również obserwuję ale przez modnapolka.pl bo niestety nie masz tutaj obserwatorów :( Śledzę także na fashioliście :)
    Pozdrawiam ! :*


    www.klaudia-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak się z tym uporam i dodam obserwatorow to zapraszam do obserwowania również tutaj ;-) pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądasz, uwielbiam wlasnie taki styl <3


    Zapraszam do mnie na mały mix ;) www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look ! :) uwielbiam spódnice maxi a ta bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń